چه خودروهایی می‌توانند از این ضربه‌گیر استفاده کنند؟

ضربه‌گیر کمک فنر TTC بر روی انواع ماشین‌های سواری، شاسی بلند، کوپه، کف خواب و .... قابل استفاده است. در ادامه تعدادی از ماشین‌هایی را که می‌توانند از این ضربه‌گیر استفاده کنند به عنوان نمونه لیست شده‌اند.
انواع ماشینها شامل: بی ام و، بنز، تویوتا، هیوندا، کیا، سوزوکی، لکسوس، پاژن، سانگ یانگ، چری، جیلی، جک، ام وی ام، لیفان، نیسان، رنو، مزدا، ام جی، میتسوبیشی، سیتروئن، فیات، فولوکس، آئودی، دوو، اپل، سمند، پژو، تیبا، رانا، دنا، پراید و .....

اندازه‌گیری سایز مناسب ضربه گیر کمک فنر TTC

برای اندازه گیری سایز مناسب ضربه گیر کمک فنر TTC از حلقه وسط کمک فنر استفاده کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که در زمان اندازه‌گیری باید خودرو شما بر روی یک سطح صاف قرار گرفته باشد و همچنین اگر از جک استفاده می‌کنید نباید لاستیک از روی سطح زمین بلند شده باشد.

مزایای استفاده از بافر TTC

در این قسمت به مزایای بافر TTC بعد از نصب و راه اندازی بر روی خودروی شما میپردازیم.

  • بهبود تجربه سواری

استفاده از این ضربه‌گیر کمک فنر باعث می‌شود کنترل فرمان در دست راننده بهبود پیدا کند و شما رانندگی پایدار تری را تجربه خواهید کرد. بهبود تجربه سواری یکی از نتایج استفاده از ضربه‌گیر TTC میباشد.

  • کاهش نیروی وارده به خودرو در پیچش‌های تند

استفاده از این ضربه‌گیر باعث می‌شود خودروی شما در هنگام عبور از پیچهای تند با ثبات تر عمل کند. دلیل این امر این است که بافر  TTC نیرویی که در هنگام عبور از پیچ خودروی شما را به سمت خارج پیچ میکشد را کاهش می‌دهد.

  • حفظ ارتفاع خودرو

استفاده از این ضربه‌گیر کمک فنر TTC باعث می‌شود سریعتر فتر خودروی شما به حالت اولیه برگردد و ارتفاع خودرو شما بازیابی شود.

  • کاهش لرزش خودرو

استفاده از بافر TTC لرزش خودرو ناشی از نا همواری های سطح جاده و همچنین لرزش خودرو در سرعت های بالا را کاهش می‌دهد. این موضوع باعث کاهش خستگی ناشی از رانندگی در مسیرها و فواصل طولانی می‌شود.

  • کوتاه کردن زمان ترمز

در هنگام ترمز این بافر متمایل شدن وزن خودرو شما به سمت جلو را کاهش داده و با این کار باعث کاهش فاصله زمان ترمز و توقف خودرو می‌شود.

  • حفاظت از کمک فنر

TTC در جاده های نا هموار از کمک فنر شما در مقابل ضربات وارده ناگهانی محافظت می‌کند.

بافر TTC حاصل ترکیب ۲۰ سال تجربه با تکولوژی جدیدی میباشد که ثبت اختراع شده است. به دلیل عملکرد و قدرت این بافر در طول ده سال گذشته اعتماد به ما به شدت افزایش یافته است و طی این مدت ما درحال گسترش و به روز رسانی اورتان بافر TTC بوده ایم. شبکه بخش ما نه تنها در کره بلکه در کشورهایی نظیر، چین، ایالات متحده، جنوب شرق آسیا، روسیه، برزیل و ... نیز این محصول را پخش و به حدود 30 کشور صادر کرده است. این محصول در این کشورها با کیفیت بالا و قیمتی معقول عرضه می‌شود.

جلوگیری از انحراف خودرو در پیچ‌های تند

بعد از ورود به یک پیچ تند نیرویی خودروی شما را به سمت خارج پیچ می‌کشاند. استفاده از ضربه‌گیر TTC باعث کاهش این نیرو شده و در نتیجه باعث ثبات بیشتر خودروی شما در هنگام عبور از چنین پیچهایی می‌شود. با کاهش این نیرو شما میتوانید عبوری نرم و بدون انحراف از پیچ‌های تند را تجربه کنید.

کاهش تکان‌های شدید در جاده‌های پر دست‌انداز

استفاده از این ضربه‌گیر کمک فنر ضربات ناشی از سرعت بالا یا جاده های پر دست انداز را کاهش می‌دهد و به شما تجربه یک رانندگی نرم، صاف و با ثبات را هدیه می‌کند. ضربه‌گیر TTC در سرعتهای بالا و همچنین در جاده های پر دست انداز ضربات را جذب می‌کند و تا حد چشمگیری باعث افزایش طول عمر سیستم تعلیق خودروی شما خواهد شد.

کاهش لرزش در رانندگی با سرعت بالا

استفاده از بافر TTC لرزش در سرعتهای بالا را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که تجربه رانندگی نرم، صاف و راحتی به وجود بیاید. قدرت موتور و اصطحکاک سطح جاده باعث ایجاد لرزش در خودرو می‌شود. استفاده از TTC این لرزش را نیز کاهش داده و همچنین باعث بهبود وضعیت تعلیق خودرو می‌شود و شما میتوانید رانندگی با ثبات و پایداری را تجربه کنید.

کاهش خستگی در هنگام رانندگی

کاهش لرزش و ضربات باعث می‌شود که رانندگی راحت‌تر شود و همچنین خستگی ناشی از رانندگی کاهش بیابد. استفاده از بافر TTC باعث می‌شود شما تجربۀ متفاوتی در رانددگی داشته باشید. انعطاف پذیری فنر خودروی شما افزایش پیدا می‌کند و کنترل فرمان و چرخها نیز بهبود پیدا می‌کند. کاهش لرزش و ضربات باعث می‌شود که شما در طول رانندگی خستگی کتری را حس کنید و همچنین اثرات مثبتی بر روی وضعیت جسمی خودروی شما خواهد داشت.

 ویژگیهای بافر TTC

مواد جدید

بافر TTC از مواد اورتان خالص و شفاف تهیه شده است. شرکت TTC ، اورتان خالص را بر اساس یک قرارداد تجاری تهیه می‌کند که استفاده از این مواد باعث عملکرد بهتر و همچنین افزایش قدرت این محصول می‌شود. ترکیب مواد اولیه مرغوب با یک اختراع جدید به این ضربه‌گیر کمک می‌کند که تاثیرات بسیار مطلوبی بر روی کمک فنر خودرو اعمال شود.

تکنولوژی جدید

وجود 8-9 سوراخ بر روی این ضربه‌گیر TTC اورتان بافر را قادر می‌کند که نیروی وارد بر کمک فنر را دفع کند و استفاده از این فناوری باعث افزایش قدرت و قابلیت بافر TTC شده است.

آزمون رانندگی گزارش شده از دانشگاه بوسان

در مورد استفاده از این محصول آزمایشگاه رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه بوسان آزمون رانندگی را در مورد یک خودرو و استفاده آن از این محصول انجام داده است. این آزمایش با استفاده از سنسورهای ارتعاش، سنسور اینرسیایی و سنسورهای نیروی چرخ بر روی یک وسیله نقلیه انجام شد و در نهایت نتیجه این آزمون توسط یک سیستم نظارت بر زمان واقعی اندازه گیری شد.

 سرعت 20 کیلوتر بر ساعت و مقایسه لرزش بدنه

این نمودار میزان ارتعاش بدنه وسیله نقلیه را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که بعد از نصب بافر TTC بر روی وسیله نقلیه ارتعاش ان در این سرعت تا چه میزانی کاهش یافته است.

 سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت و مقایسه لرزش بدنه

این آزمون نیز میزان لرزش خودرو در سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد و مشخص است که بعد از نصب ضربه‌گیر و در شتاب‌های بالاتر میزان لرزش تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 مقایسه نیروی افقی

مقایسه نیروی افقی اندازه گیری شده توسط سنسور نصب شده بر روی چرخ‌های عقب نشان می‌دهد که در آزمون اسلالوم یا رانندگی زیگزاک بعد از انکه خودرو به بافر TTC مجهز شده است نیروی افقی بسیار کمتری به بدنه خودرو وارد شده است.

مقایسه نسبت کج شدن بدنه خودرو

آزمون اسلالوم (رانندگی زیگزاگ) که نشان می‌دهد میزان کج شدن بدنه خودرو (سرعت زاویه‌ای) بعد از مجهز شدن خودرو به بافر TTC تا حد زیادی کاهش یافته است.

مقایسه نیروی سمتی

مقایسه نیروهای افقی توسط سنسور نصب شده بر روی چرخ‌های عقب که این آزمون تغییر تک خط نشان می‌دهد که اندازه گیری نیروی افقی بدنه خودرو پس از مجهز شنن به بافر TCC میزان بسیار کمتری را نشان می‌دهد.

مقایسه کج شدن بدنه خودرو

این آزمون تغییر تک خط نشان می‌دهد که کج شدن بدنه اتومبیل بعد از نصب بافر TTC بر روی آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

مقایسه نیروی سمتی

مقایسه نیروی سمتی اندازه‌گیری شده توسط سنسور نصب شده بر روی لاستیک خودرو پس از مجهز شدن خودرو به بافر TCC نشان می‌دهد که نیروی سمتی کاهش یافته است.

کج شدن بدنه خودرو

 بر اساس این آزمون کج شدن بدنه خودرو در زمان توقف ناگهانی هنگامی که خودرو به بافر TTC مجهز شده است به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

لطفاً مراقب کالاهای تقلبی، فیک و غیر اصل باشید!!

متاسفانه ضربه گیرهای تقلبی با نام کشور برزیل و یا اجناس چینی که از سیلیکون تقلبی استفاده کرده‌اند در بازار موجود می‌باشند. اما فراموش نکنید که استفاده از این ضربه‌گیر علاوه بر افزایش عمر سیستم تعلیق خودروی شما به دلیل افزایش کنترل و همچنین کاهش زمان توقف خودرو، رابطه مستقیمی با امنیت خودرو و خانواده شما دارد. پس به شما توصیه می‌کنیم که تنها از ضربه‌گیر TTC اصلی ساخت کره استفاده کنید. محصولات تقلبی موجود در بازار هیچگاه کیفیت و کارایی محصول اصل ساخت کره را نخواهند داشت.

خدمات پس از فروش قابل اطمینان

برخلاف محصولات تقلبی موجود با افتخار اعلام میکنیم که طول عمر طولانی، عملکرد و خدمات پس از فروش در TTC تضمین شده است.

تست کامل عملکرد محصول

عملکرد فنی محصول ما توسط دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه بوسان و طی آزمایشات سخت فنی به اثبات رسیده است.

بیمه مسئولیتت محصول

برخلاف بافر TTC زمانی که شما از محصولات تقلبی یا کپی شده استفاده کنید آنها هیچ مسئولیتی در قبال صدمات و آسیبهای ناشی از محصولشان به شما را بر عهده نمیگیرند.

اورتان نیمه دائم

این مواد نیمه دائم هستند که جذب ضربات به صورت بهینه را در خودروی شما تضمین می‌کنند اما شما نمیتوانید این مواد را در محصولات مشابه پیدا کنید.

تامین نوع K و S

تنها شرکت TTC است که اقدام به تولید و فروش بافر TTC پلی اورتان برای نوع K و S کرده است.

عرضه کننده Certified

محصول ما در حدود ۵۰۰۰ نمایندگی در سراسر کشور به فروش میرسد فروشگاهایی مانند فروشگاه های تایر، خودرو، کارگاه های اموزشی خودرو و غیره اقدام به فروش محصول ما میکنند.